Tussendoortje !

30 mei 2015 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Hi hi lieverdjes,

Daar was ik dan eindelijk weer een keer! Het is nu echt aftellen voor mij, nog 34 nachtjes, waaronder een in het vliegtuig. Wat is de tijd achteraf snel gegaan, toch ben ik wel blij dat ik binnenkort weer terug kan naar mijn thuishaven. Wat heb ik jullie gemist!

Ik had gezegd nu een blog over mijn stage te schrijven, maar om eerlijk te zijn zie ik daar iets wat tegen op.. Mijn stage is namelijk niet 'vlekkeloos'  verlopen. Maar ik ga daar een andere keer wel verder op in! Beloofd! :)

Een paar weken geleden ben ik naar een Twentse wijnproeverij hier op Curacao geweest ! Lekker ! 'Al het goeds komt uit Twente!' haha. Helaas was ik het weekend daarna wel goed ziek. Of het nu kwam van de drank, een nieuwe mug of een simpel griepje.. Ziek zijn op Curacao is verschrikkelijk. Het is zo warm, vooral overdag, je ligt maar te zweten en knapt dus niet zo snel op. Na mij hebben ook Harmke en Anouk de griep gekregen.. Maar gelukkig zijn we er nu allemaal weer van af!

Gisteren ben ik met mijn huisgenootjes naar Blue Curacao museum geweest, het bekende blauwe drankje dat overal verkocht wordt als toeristisch aandenken en wat vooral ook veel gebruikt wordt voor cocktails. Hier staan ook een paar foto's van op mijn blog!

Ik weet niet of jullie ze al gezien hebben, maar ik heb ook twee nieuwe filmpjes gemaakt! Ik had de smaak te pakken en plaatste er maar gelijk twee online ! Helaas is mijn filmcamera wel kapot gegaan, Joost mag weten hoe.. dus vanaf nu wordt er gefilmd met mijn telefoon ! Ik hoop dat jullie het leuk vinden ! :)

Zoals de meesten van jullie wel weten zijn mijn moeder en zusje een weekje langsgekomen hier op het eiland. Wat fantastisch was dat ! Aan de ene kant voelde het wel weer een beetje apart om met je moeder te maken te hebben, maar aan de andere kant was het ook weer een heel eigen en vertrouwd gevoel. Ik heb wel het idee dat mijn moeder nu ook een stuk volwassener naar mij kijkt, woohoo ! Maar toch blijft ze mijn moeder.. Toen ik de eerste avond bij mijn moeder en Naomi in bed sliep, en ik om 12 uur 's nachts nog aan het appen was, werd mijn moeder ineens wakker en kreeg ik te horen: 'Zit je nu nog met die telefoon!? Je moet slapen !' haha. Ze blijft mijn moeder.. Maar toch wel raar om ineens te horen dat je iets niet mag doen, na een paar maanden op je zelf !
Ik ben heel dankbaar dat de dames gekomen zijn. Het was even een positief lichtpuntje na zo lange tijd alleen. Helaas moet ik de rest van mijn familie en vrienden nu nog wel missen, maar de 35 dagen gaan vast heel snel !

Trouwens allemaal nog heel erg bedankt voor de kaartjes, telefoontje (van Rhode) en berichtjes ! Het is toch wel fijn dat je niet helemaal vergeten wordt, ook al zit je aan de andere kant van de wereld !
Oki, dit was het dan weer voor nu ! Vragen mogen altijd gesteld worden !

Sunchi ! xoxo

1. Kim:
    Leuk nicole!
    Tijd gaat snel he wanneer je het leuk hebt ;

Geniet er nog even van

Xx kim
  2. Albert:
    30 mei 2015
    Leuk om weer eens wat van je te horen, en idd nog 35 nachtjes, we hebben je wel gemist.
    Tot gauw.
  3. Anneke:
    30 mei 2015
    Hahahaha....tja moeders hè. .zo herkenbaar:-)...kan het ook niet laten. Nog steeds op zoek naar cursus. ...loslaten. ...zal nooit slagen:-)
  4. Ria Brink:
    31 mei 2015
    Lieve schat,fijn dat het weer goed gaat met je. Moeders bemoeien zich overal mee,vraag maar aan Marianne,haha.
    Ik ga de dagen aftellen meid,tot je thuis bent. Geniet nog heeeeel veel daar!!